Op de website staan bij elk product de allergenen vermeld, klik hier voor de volledig overzicht.
Helaas is het tijdens piekmomenten moeilijk om telefonische bestellingen aan te nemen. Uit ervaring weten wij dat telefonische bestellingen sneller een fout bevatten, dit door foutieve communicatie. Daarom raden we aan om vanaf heden zo veel mogelijk te bestellen via onze website, of kom gewoon langs. Alvast bedankt !
Af en toe gebeurt er dat de online-betaling misloopt, maar maak u geen zorgen. De bestelling zal nog steeds doorkomen bij ons, plaats zeker de bestelling NIET opnieuw! U mag gerust tegen het gewenste uur de bestelling komen afhalen, ter plaatse kan u dan afrekenen.
We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen via het contactformulier. Je mag een snelle oplossing verwachten.
Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons (0476 888 688), dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren. Indien deze bestelling al wordt klaargemaakt, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.
Ja dat kan! Via deze website kan je 24/24 bestellingen plaatsen, je kan zelf de afhaling aanduiden en dit al een week op voorhand.
Indien je de app nog niet hebt geïnstalleerd, ga dan naar de Apple of Google Play Store.
Heb je de app? Volg dan deze instructies op:
Plaats eerst alleen BETALEND ( géén gratis) producten in uw winkelmand, vermeld op het einde welk "GRATIS PRODUCT" u recht heeft in het vakje "OPMERKING".
Bij afhaling moet u wel de QR-code (onder uw naam en postcode) op uw voucher LATEN SCANNEN of app van Fritkotactie ACTIVEREN IN DE FRITUUR en aan ons tonen, zonder geldig bewijs moet het "gratis product" alsnog betaald worden.
Ook bij telefonische bestellingen moet u vermelden dat u een bon/voucher heeft.
Klik hier voor meer informatie over Fritkotactie.